Het Dieetplan

Hieronder vind je verschillende instap plannen om te starten. In elk plan kun je instappen. Dit bespreken we samen in het intakegesprek en gaan dan bekijken wat het beste bij jou en je leefstijl past!

Iedere week kom je op consult en betaal je alleen de producten, de coaching is gratis. In het consult bespreken we de afgelopen week en aankomende week. Misschien heb je een feestje of ga je uitkijken, dan kunnen we samen de menukaart even doornemen. Door wekelijks bij mij te wegen en mijn tips en adviezen op te volgen, heb je echt een stok achter deur en zul je sneller en makkelijker jouw doel gaan behalen. Hier gaan we samen aan werken!

 

Slim Plan 800

Wij hebben één schema waarbij je afvalt met alleen maaltijdvervangers, dat is het 800 kcal schema. Slim Plan 800 is het meest gevolgde plan, omdat het snel werkt en je geen honger hebt. Je voeding bestaat alleen uit Coach Nutrition producten, waardoor je lichaam in de vetverbranding komt.

Bij het 800 kcal schema neem je vier maaltijdvervangers per dag. Minder producten nemen betekent niet dat je nóg sneller afvalt. Als je niet alle noodzakelijke voedings- en bouwstoffen binnenkrijgt is dat schadelijk voor je lichaam en weerstand.

Na iedere 3e week van het totaalvoedings-schema volg je één week de balansweek (schema 900 kcal).

 

Slim Plan 900

Slim Plan 900 wordt gevolgd door onze cliënten die graag een hapje mee eten met hun gezin, of die geen totaal voedingsprogramma willen of mogen volgen. Het is soms ook prettig om met deze variant te starten om het aantal calorieën te beperken en daarna (alsnog) verder te gaan met de totaalvoeding. Maar niks moet.

Je gebruikt 3 Coach Nutrition maaltijden per dag, daarnaast eet je ’s avonds een maaltijd van 300 kcal.

Deze avondmaaltijd bestaat uit:

  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht.

  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht

  • Eén eetlepel olijfolie

  • Suiker, koolhydraten zoals aardappelen, pasta, rijst, granen, alcohol en fruit zijn nog niet toegestaan.

 

Slim Plan 1050

Tijdens dit schema neem je drie Coach Nutrition maaltijden, fruit, zuivel en een avondmaaltijd van 300 kcal.

Deze 300 kcal avondmaaltijd bestaat uit:

  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht

  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht

  • Eén eetlepel olijfolie

  • Suiker, koolhydraten zoals aardappelen, pasta, rijst, granen en alcohol zijn nog niet toegestaan.

 

Slim Plan 1200

Tijdens dit schema neem je drie Coach Nutrition maaltijden, fruit, zuivel en een avondmaaltijd met koolhydraten van 400 kcal.

Deze 400 kcal avondmaaltijd bestaat uit:

  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht

  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht

  • 175 gram aardappelen, 50 gram volkoren pasta, zilvervliesrijst

  • Eén eetlepel olijfolie

  • Suiker, koolhydraten zoals granen en alcohol zijn nog niet toegestaan.

 

Slim Plan 1350

Tijdens dit schema neem je naast twee Coach Nutrition maaltijden steeds meer reguliere voeding, zoals aardappelen, rijst, of pasta en brood en crackers.

Deze 400 kcal avondmaaltijd bestaat uit:

  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht

  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht

  • 175 gram aardappelen, 50 gram volkoren pasta, zilvervliesrijst

  • Eén eetlepel olijfolie

Let op: Neem al je voeding zoals hierboven en onder beschreven, het is belangrijk om zowel de kcal als de koolhydraten te verhogen.

 

Slim Plan 1500

Tijdens dit schema neem je naast twee Coach Nutrition maaltijden steeds meer reguliere voeding, zoals aardappelen, rijst, of pasta en brood en crackers. We komen steeds dichter bij ons nieuwe normale eet patroon. Lekker met “Broodbeleg”. Slim variëren, gezond en gevarieerd eten is belangrijk. Wat je op brood doet ook. Ik help je om hier een goede balans in te vinden.

Deze 400 kcal avondmaaltijd bestaat uit:

  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht

  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht

  • 175 gram aardappelen, 50 gram volkoren pasta, zilvervliesrijst

  • Eén eetlepel olijfolie

Let op: Neem al je voeding zoals hierboven en onder beschreven, het is belangrijk om zowel de kcal als de koolhydraten te verhogen.

 

Slim Plan 1650

Tijdens dit schema berekend de Coach Nutrition App naast het Coach Nutrition ontbijt de rest van je voeding.

Bespreek met je coach de werking van de Coach Nutrition App.

Tijdens het Slim Plan 1650 programma eet je elke dag het Coach Nutrition ontbijt.